Валерій Сахарук про “Київську мистецьку зустріч”


Опублікований коментар

«Вільно орієнтуючись у товщі історичних нашарувань України, і зокрема, Києва, Раєвський створює монументальний кенотаф пам’яті, який нагадує зразки органічної архітектури ХХ століття. Його інсталяцію для «Київської мистецької зустрічі» слід розглядати в рамках великого проекту «Сховище для Бога», а сам проект – у контексті загальної проблематики творчості художника, спрямованої на побудову певного комплексу ритуальних дій – своєрідного мистецького Оберегу». [Kiyiv art meeting [Текст] = Київська мистецька зустріч : нове мистецтво Польщі, України, Росії : [виставка-каталог] / Центр “Український дім”, Галерея “Аліпій” ; ред. Валерій Сахарук. – К. : Центр “Український дім” : Галерея “Аліпій”, [1995]. – С. 36]