Автор роботи
Розміри: 29,7 см x 21 см
Техніка: графіка
Матеріали: кулькові ручки, папір
Створено: 2014 р.
Опис роботи
Авторський супровідний текст:
«Послушай Карась…
Де нахуй мой Альбом? Я тебе уже хуеву кучу А4 на твоё А4
Напиздячил..Карась. Карась…ты мне мозг ни Пидарась !!!
У Людей Альбомы…А у меня под окном гандоны!
Половину работи запорол…
Рамка обьединит. Ройtбурд тоже шото вечно Рвет и клеет Карасю на A4.
Я Стихотворение вчера написал. Пра Любовь. Новогоднее. Буду в одну строку, бо не поместиться в Столбик: Морозною Ночью по улице шел, И Пьяную Бабу в сугробе нашеЛ! Конечнаже начал Ее Я Ебсти, Примерз Хуй к Пизде пришлося паЛзти. И пьяную Суку тащить за Сабои..Теперь как Мересьев я тоже Герой! А дама была Недавольная Маtь, Прешлося ей нас кипятком разлепляtь!»
У тексті збережена авторська пунктуація та граматика
Коментар дослідника
Робота належить до циклу «Реферати» та присвячена темі однойменного багаторічного проекту галереї Карась «Проект А4». А також підготовці альбому графічних творів та поезії Стаса Волязловського «Либертинаж», що його видала галерея Карась.
Постать військового героя СРСР, льотчика-винищувача Олексія Маресьєва була однією зі знакових в радянські культурі. Після важкого поранення Маресьєву ампутували ноги, проте він продовжив льотчицьку службу. В часи застою лицемірство та формалізованість радянської офіційної глорифікації породжувало нігілістичні настрої в молодому мистецькому середовищі.