Олександр Гнилицький, Максим Мамсіков, Наталя Філоненко. Приз за відео — Real camera.1992. Перформанс, відеодокументація.

Автор роботи

Розміри:


Створено: 1992 р.

Місце створення: Київ

Місце знаходження: ?

Опис роботи

Відео складається з трьох частин. У першій частині Максим Мамсіков у своїй майстерні на вулиці Паризької Комуни нашвидкуруч майструє з пінопласту відеокамеру, у якій замість об’єктива — пластиковий стаканчик. У другій частині Мамсіков ходить вулицями Києва і по знакових для сквотерів місцях та «фільмує» все, що відбувається навколо. У цей час Олександр Гнилицький документує Мамсікова і те, що відбувається навколо нього, — байдужість киян та пильну увагу міліціонерів. У третій частині відео штучна камера стає об’єктом в експериментальному «виставковому» просторі — у сквоті на Паризької Комуни. Значення камери актуалізується через експозицію: роботу виставлено поряд із телевізором, у якому відбивається камера. Композицію довершує французька штора. Цей перформанс став документом доби і самого сквоту.

Виставки

FLASHBACK. Українське медіамистецтво 1990-х. (2018.03.01 - 2018.05.06)
Олександр Соловйов (куратор), Соломія Савчук (куратор), Олександр Гнилицький, Максим Мамсіков, Олександр Ройтбурд, Наталя Філоненко, Валерія Трубіна, Анатолій Ганкевич, Szuper Gallery, Василь Бажай, Андрій Бояров, Верещак-Зінець, Олександр Верещак, Гліб Вишеславський, Тетяна Гершуні, Ігор Гусєв, Дмитро Дульфан, Маргарита Зінець, Володимир Єршихін, Ілля Ісупов, Андрій Казанджій, Володимир Кауфман, Гліб Катчук, Катчук-Кашимбекова, Ольга Кашимбекова, Павло Ковач, Юрій Кручак, Едуард Колодій, Мирослав Кульчицький, Вадим Чекорський, В’ячеслав Машницький, Вікторія Пархоменко, Вячеслав Мужеський, Група Ганкевич-Мігас, Олег Мігас, Кирило Проценко, Пилип Перловський, Арсен Савадов, Савадов-Сенченко, Георгій Сенченко, Юрій Соломко, Оксана Чепелик, Іван Цюпка, Фонд Мазоха, Ілля Чічкан, Кирило Чичкан, Василь Цаголов, Сергій Якунін