Автор роботи
Розміри:
розміри невідомі
Категорія: Інсталяція
Матеріали: поліетилен, світло, тканина
Створено: 1995 р.
Опис роботи
Для дефіле моделі були одягнені в ексцентричні сукні, створені за проектом художниці. До суконь чіплялися величезні, прозорі, створені з поліетилену, мушлі. На них проектувалися геометричні зображення, які, завдяки нерівній поверхні поліетилену, набували округлих м’яких форм, схожих на хвилі у воді чи іншій динамічній субстанції. Пізніше ці прозорі конструкції (3 великі та 11 маленьких) експонувалися у якості самостійних об’єктів. Їх і представляє дана робота.
Коментар дослідника
Це перший проект у практиці художниці, в якому вона піднімає питання про роль жінки у суспільстві. З одного боку, Чепелик показує жінку у ролі домогосподарки, яка тримає на собі весь тягар домашніх справ та обов’язків, що метафорично уособлюються через мушлі равлика. З іншого боку, жінка виступає тут і в якості товару, намагаючись похизуватися своєю красою[1].
[1] Із записів розмови Катерини Блудової з художницею від 24.01.2015
Історична довідка
Цей проект, що замислювався як дефіле мод, виник в період роботи Чепелик в авангардному театрі-студії «ААА», де художниця працювала над створенням сценічних костюмів та декорацій для вистав.
Виставки
Народження Венери (1995)
Оксана Чепелик
Мандруючий острів Лесбос (1996)
Оксана Чепелик