Автор роботи
Розміри:
Категорія: Фотографія
Техніка: аналогова ч/б фотографія, додатково розфарбована
Створено: 1990-ті
Місце створення: Двір сквоту "Паризька комуна", вул. Михайлівська 18 А, м. Київ
Місце знаходження: [?]
Опис роботи
Фотографію зроблено у дворі сквоту на вул. Паризької Комуни, де лежала частина манекену, яку і зняв Трох. Цей манекен можна побачити й на інших документальних фотографіях зі сквоту. На тлі асфальту і цегляної стіни, яку художник розфарбував у яскраво-червоний колір, бачимо нижню частину жіночого тулуба в ракурсі. Верхня частина залишається за кадром, обрізана червоною стіною. Художник використав типовий для нього метод розфарбовування чорно-білих фотографій яскравими аніліновими фарбами, побудувавши композицію на контрасті яскраво-блакитних панчіх і червоної стіни.
Зображення фрагментів тіла, особливо ніг, — характерна риса творчості Миколи Троха. Мистецтвознавиця Вікторія Мироненко доходить висновку: «Тема тілесності дуже детально була представлена в деяких творах Миколи Троха, на яких зображено лише фрагменти тіла. Фрагментарність як одна з особливостей постмодерністського бачення здатна тільки означити образ, але не розкрити його повністю, тим самим запрошуючи глядача домислити зображення. […] Трох не випадково звертається до фрагментації тіла, пропонуючи розшифровувати підтексти і заховані смисли»[1].
[1] Мироненко, Вікторія Олександрівна. Особливості мистецтва фотографії Києва доби незалежності. Автореф. дис. … канд. мистецтвознавства / НАОМА. — К., 2013. — 16 с.