Ілля Ісупов. Без назви. 2010. Мішана техніка, папір. Серія з приблизно 30 робіт. Розміри варіюються

Автор роботи

Робіт у серії: 30 (приблизно)

Розміри: розміри варіюються

Категорія: Графіка, Живопис

Техніка: акварель

Матеріали: акварель, папір


Створено: 2010 р.

Місце створення: Київ

Роботи у серії

Опис роботи

Цю серію Ілля Ісупов створив у співпраці з художниками Олексієм Саєм і Жанною Кадировою. Серія експонувалася в дусі тотальної інсталяції в «Карась-галереї»1 Виставка «…» («Карась-галерея», Київ, 2010). Цим проектом художники відреагували на постійні спроби рейдерського захоплення приміщення галереї, які особливо почастішали у 2010–2011 роках. Художники уявили, що сталося б, якби котресь рейдерське захоплення досягнуло мети. Ісупов, Сай і Кадирова імітували обстановку офісу в галереї: фасад затягнули реставраційною сіткою, в самій галереї розмістили звичайні офісні столи, урни, офісну техніку, «прикрасили» стіни своїми роботами.

Ісупов для цього проекту створив серію, яка імітувала різноманітні дипломи і грамоти державних установ, конкурсів, змагань тощо. Він виконав їх в акварельній техніці по вологому тлу, в такий спосіб додавши цим предметам офісної пихи — художнього значення, нівелюючи сам зміст дипломів, бо розібрати хоч слово в них неможливо. Крім дипломів, Ісупов створив серію імітацій журнальних вирізок: тогочасні селебретіз, як-от політик Петро Симоненко з новою дружиною, котрий на момент створення роботи перебував у центрі скандалу, пов’язаного з його розлученням. Переводячи журнальні фотографії, які за означенням уже завтра стануть вчорашніми, тобто всі їх забудуть, у мистецьке поле, художник підкреслює абсурдність загального інтересу до життя політикуму і «зірок» шоу-бізнесу.