Пов'язані профайли художників
Флюгер Валерії Трубіної у вигляді «Піжами» — так само раптовий і незвичний образ. Вона вважає його архетиповим для Півдня та взагалі вальяжного відпочинку, згадує при тому щось із п’єс Чехова і радянські фільми 1940–50-х років про відпочивальників у сана- торіях, розміщених у колишніх царських та князівських палацах. Художниця бачить у ній символ розслабленості, відчуженості, і водночас, домашнього затишку й безтурботності. А елемент обертання флюгера сповіщає режисерські ходи: то піжама летить до моря, вірогідно, що на пляж, а то повертається назад, на сушу. Врешті, не всі ж твори мають спонукати до філософських роздумів про смисл життя та плинність часу. Інколи можна і пожартувати. Тим паче, що естетично об’єкт виглядає дуже привабливо — ніби легесенька хмарка пливе небом, то набираючи обрисів, то танучи під прямою атакою сонячного проміння.