Автор роботи
Робіт у серії: більше 30
Розміри:
Категорія: Фотографія
Техніка: цифрова фотографія
Створено: 2007 р.
Місце створення: м. Київ
Місце знаходження: [?]
Роботи у серії
Опис роботи
Одна з останніх серій, яку художник створив незадовго до смерті 2007 року. Сюжетами для фотографій послужили сторінки гламурних глянцевих журналів і газет, що їх митець деформував у пошуках образу. На цій роботі в складках зім’ятого глянцевого паперу прочитується зображення оголеної дівчини на тлі пшениці й неба. Художник мне папір, здійснюючи акт символічного знищення «ідеальної» глянцевої картинки. У своєму «Маніфесті» 1996 року Трох зазначав, що засилля рекламної продукції з низькоякісними «порожніми» образами перетворює фотографію лише на знаряддя дискримінації тих людей, чиї форми не відповідають стандартам топ-моделей[1]. У цьому контексті деформація журнальних сторінок стає символічним жестом боротьби з чинною «естетичною» системою.
[1] Маніфест.
Виставки
Останні кадри (2008)
Ірина Осадча (куратор), Микола Трох