Автор роботи
Розміри: 100 см x 150 см
Категорія: Фотографія
Техніка: друк з негативу 6 × 9 см методом контратипування, срібно-желатиновий друк
Створено: 1991–1995
Місце створення: Харків
Роботи у серії
Опис роботи
Серія великих за форматом чорно-білих фотографій самого митця оголеним, зроблених з використанням великої експозиції.
Коментар дослідника
В інтерпретації Сергія Солонського оголеність стає візуальним «синонімом» вразливості, максимальної відкритості, але її сприйняття ускладнюється завдяки великій експозиції: в фокусі залишаються переважно кінцівки, тоді як обличчя, корпус, геніталії стають «розмитими». Нечіткість, нестабільність (передана через барокову «рухливість» композицій) — все це створює в роботах достатньо гнітючу атмосферу. В такий спосіб автор прагнув передати внутрішній стан на межі депресії, намагання подолати екзистенційну кризу, що часто було можливим лише завдяки творчості.
Історична довідка
Серія «Тіло» підіймає актуальну для пострадянської дійсності проблему особистого простору та самоідентифікації митця через тілесне, яка була під забороною в офіційному мистецтві до розпаду СРСР. Про тенденційність подібного підходу свідчить також і поява приблизно у той же самий час, на початку 1990-х, серії «Я не Я» Бориса Михайлова.
Виставки
ІнтерМедіа (1998)
Олександр Соловйов (куратор), Олександр Гнилицький, Анатоль Степаненко, Кирило Проценко, Максим Мамсіков, Інституція нестабільних думок, Сергій Братков, Олександр Харченко, Сергій Солонський, Ілля Чічкан
Міф «Українське бароко» (2012.04.27 - 2012.08.26)
Галина Скляренко (куратор), Оксана Баршинова (куратор), Павло Керестей, Сергій Панич, Анатоль Степаненко, Олександр Гнилицький, Валерія Трубіна, Дмитро Кавсан, Оксана Чепелик, Сергій Солонський, Василь Рябченко, Марина Скугарєва, Яна Бистрова, Олександр Ройтбурд, Павло Маков, Арсен Савадов