Автор роботи
Розміри:
Категорія: Перформанс, Фотографія, Інсталяція
Матеріали: поліетилен, світло, тканина
Створено: 1995 р.
Роботи у серії
Опис роботи
Для дефіле моделей було вбрано в ексцентричні сукні, створені за проектом Оксани Чепелик. До суконь чіпляли величезні прозорі, створені з поліетилену мушлі. На них проектувалися геометричні зображення, які завдяки нерівній поверхні поліетилену набирали округлих м’яких форм, схожих на хвилі у воді чи іншій динамічній субстанції. Пізніше ці прозорі конструкції (три великі і одинадцять маленьких) експонувалися як самостійні об’єкти.
Коментар дослідника
Це перший проект у практиці художниці, у якому вона порушує питання про роль жінки в суспільстві. З одного боку, Чепелик показує жінку в ролі домогосподарки, яка несе на собі весь тягар домашніх справ і обов’язків, що його метафорично втілює мушля равлика. З іншого боку, жінка виступає тут як товар, намагаючись похизуватися своєю красою. [1].
[1] З записів розмови Катерини Блудової з художницею від 24.01.2015
Історична довідка
Цей проект, що замислювався як дефіле мод, виник у період роботи Чепелик в авангардному театрі-студії «ААА», де художниця працювала над створенням сценічних костюмів і декорацій для вистав.
Виставки
Народження Венери (1995)
Оксана Чепелик
Мандруючий острів Лесбос (1996)
Оксана Чепелик