Автор роботи
Тривалість відео:
Категорія: Перформанс
Створено: 2007 р.
На замовлення / за підтримки: Проект реалізовувався двічі: перший раз за підтримки Айкон Галереї (IKON Gallery), Бірмінгем, Великобританія; другий — Другої Московської бієнале, Москва, Російська Федерація
Місце створення: Москва, Російська Федерація, 2007 Бірмінгем, Великобританія, 2007
Опис роботи
Три негра, одетые в белые рубашки и темные брюки, сидя за низеньким столиком, пьют ром. Позади них, на тумбочке, установлен монитор, по которому идут кадры архивной кинохроники освобождения Одессы 10 апреля 1944 года.[1]
[1] Лейдерман Ю. Геопоэтика 7 [Електронний ресурс] // Московский концептуализм – Режим доступу до ресурсу: http://www.conceptualism-moscow.org/page?id=915
Учасники: Три чорношкірих перформера.
Супутні об’єкти: Телевізор, на якому йде хроніка звільнення Одеси 10 квітня 1944 року, одяг: три білі сорочки та чорні штани, стіл, три стільці, пляшка рому, склянки
Коментар дослідника
Художник конструює досить абсурдну ситуацію, в якій поєднує здавалося б абсолютно не поєднувані речі: три чорношкірих чоловіки сидять за столом, п’ють ром та дивляться по телевізору кадри звільнення Одеси 10 квітня 1944 року. Виходить щось на зразок абстрактної композиції, в якій тим не менш перемішуються абсолютно реальні поняття: етноси, події, культурні феномени.
Виставки
2-а Московська бієнале (2007.03.01 - 2007.04.01)
Роза Мартінес (куратор), Юрій Лейдерман, Лариса Резун-Звездочетова
Бірмінгемський Орнамент (2007.07.28 - 2007.09.16)
Юрій Лейдерман
Джерела
- Yuri Leiderman, Geopoetik-Geschichte als Ornament, ein Gespraech von Heinz Schuetz. // Kunstforum International. – 2010. – С. 210–223.
- Yuri Leiderman. Birmingham Pattern [Електронний ресурс] // IKON Gallery. – 2007. – Режим доступу до ресурсу: https://ikon-gallery.org/event/birmingham-pattern/.
- Лейдерман Ю. Геопоэтика 7 [Електронний ресурс] // Московский концептуализм – Режим доступу до ресурсу: http://www.conceptualism-moscow.org/page?id=915