Автор роботи
Розміри:
Категорія: коллаж/плакат
Створено: 1990
Місце знаходження: Колекція сім'ї художника, м. Київ
Опис роботи
Ці колажі виконано у вигаданій Тетяничем системі форматизму. За словами художника, назва походить від слова «формат», а не «форма». Принцип форматизму полягав у розподілі /сортуванні предметів за розміром за певною логікою — від найменших до найбільших. Такий принцип Тетянич використовував і в живописних композиціях, колажах, інсталяціях, але найважливіший він був у роботах зі сміття. Художник пояснював: «За допомогою “системи форматизму” можна будь-який хаос, будь-який безпорядок організувати… Зайти в підвал — і за декілька годин цей підвал перетвориться на музей, твір мистецтва[1]».
[1] Фрипулья — мій вічний дім, моє нескінченне тіло. Ч. I // Артанія: альманах. — К., 2009. — № 9. — С. 67.