Арсен Савадов, Георгій Сенченко. 1996. Без назви (For…). Серія листівок. Розмір невідомий

Автор роботи

Категорія: Акція, Графіка, Фотографія

Техніка: друк


Створено: 1996 р.

Опис роботи

Це остання спільна робота Арсена Савадова та Георгія Сенченка [1].Вона була створена для першої Маніфести, яка проходила в музеї Boijmans van Beuningen у Роттердамі, в колекції якого представлені роботи Франца Хальса, Рембрандта та інших відомих художників. Темою бієнале було “зникаюче мистецтво”. Для втілення цієї ідеї  Савадов та Сенченко зробили постановочні фотографії із натурників у заячих вушках[2], балетних пачках, тощо. Вони надрукували їх на маленьких листівках, які зазвичай лежать на ресепшені музею. Листівок було кілька видів, з різними зображеннями та різними фразами, які обов’язково починалися зі слова «for» («для») та знаходилися на вході до туалетних кабінок. Кожна людина, заходячи в кабінку, мала обрати для чого вона туди йде, в залежності від того, який месседж був написаний (наприклад, «for peace in all the world» або «for motherland»).

[1] Якщо не враховувати проекти, які вони ще задумали разом, але реалізовані вже були лише Савадовим (часом в колаборації з фотографом Олександром Харченком) – (Примітка дослідника)

[2] Пізніше цю тему розвивав в своїй творчості Арсен Савадов, зокрема в фотографічній серії «Марксизм де Сад» – (Примітка дослідника)