Автор роботи
Робіт у серії: 70
Розміри:
Категорія: Фотографія
Техніка: тонований срібний друк
Створено: 2006-2011 р.
Роботи у серії
Опис роботи
У серії застосовано типовий для харківської школи фотографії прийом — подвійні зображення (в цьому контексті варто згадати серію «Натюрморти» і «Парнографію» Євгена Павлова, «Російсько-англійський розмовник» Романа Пятковки та ін.). Проте якщо в більшості випадків подвоєння використовувалося як своєрідне візуальне «римування», зав’язане на композиційних, пластичних, змістових асоціаціях, то Педан перетворює його на інструмент дослідження хронотопу у фотографії — поєднання часу і місця. Це додає світлинам певної кінематографічності, адже саме інструментарій кіно дозволяє фіксувати розвиток об’єкта / події в часі та маніпулювати його сприйняттям за допомогою монтажу. Сергій Ейзенштейн так визначав сутність цього прийому: «Сила монтажу в тому, що в процес включаються емоції і розум глядача. Глядача змушують пройти той творчий шлях, яким пройшов автор, формуючи образ. Глядач не тільки бачить зображені елементи твору, а й простежує динамічний процес виникнення і становлення образу так, як його переживав автор» Саме цю інтерактивну характеристику монтажу Педан використав у «Stereo_typ».
Олександра Осадча
Виставки
Stereo_typ (2006)
Міша Педан
Stereo_typ (2007)
Міша Педан
Stereo_typ (2007)
Міша Педан
Стереотип (2009)
Міша Педан
Стереотип (2011)
Міша Педан