Автор роботи
Розміри:
Категорія: Акція, Перформанс, Інсталяція
Техніка: інсталяція, перформанс
Матеріали: автомобіль, гіпс
Створено: 2000 р.
На замовлення / за підтримки: Фестиваль соціальної скульптури
Місце створення: Братислава, Словаччина
Опис роботи
В інсталяції «Кримінальні розборки» Василь Цаголов порушує сцену насильства: недалеко від локації фестивалю автор розмістив два справжні автомобілі з гіпсовими манекенами всередині, яких він вимастив червоною фарбою. Інсталяція імітувала «реальну» автомобільну аварію, спричинену нібито бандитськими перестрілками.
Поруч з машинами ходили актори і справжній поліцейський, які грали ролі очевидців і переказували іншим перехожим подію. Сам Цаголов як «кореспондент» розпитував перехожих, що трапилося на вулиці і що вони з цього приводу думають. Більшість перехожих повірили в реальність сутички, переживали за скоєне і були стурбовані безпекою в місті.
Брутальна інсталяція Цаголова стала продовженням роздумів митця над концепцією «твердого телебачення», яку він запропонував у середині 1990-х років. Як і раніше, для митця важливі кордони реального й фіктивного в житті людини, його здатність переживати неіснуюче і неправдиве як реальний інцидент чи події.
Роботу ніколи не було відтворено повторно.
Історична довідка
Три фотодокументації перебувають у колекції Національного художного музею та атрибутовані як: «Бандитська сутичка». 2000. Фотодокументация. 40 × 61 см. Роботи ймовірно потрапили до НХМУ після аукціону сучасного мистецтва (http://ua.telekritika.ua/lyudi/print/3332)